Vil du opbygge vores brand via digital marketing?

Er du god til digital marketing og vil du være med til at opbygge vores brand? Vi sælger et af Danmarks mest anvendte mødeplanlægningssystemer og ønsker at brande os via nyhedsmail, kampagner, website og sociale medier. Vi søger en kommunikationsmedarbejder på deltid 15-21 timer om ugen med mulighed for fastansættelse efter 3 måneder.

 

Om virksomheden

Cateringportal har siden 2004 udviklet og driftet FacilityNet, et mødeplanlægnings- og kantinesystem til private og offentlige virksomheder. Mere end 500 virksomheder anvender FacilityNet, som består af en webbaseret platform og bl.a. et Outlook plugin. Løsningen tilbydes som en service, som inkluderer drift, service og support.

Vores målsætning er at lancere FacilityNet internationalt inden for de kommende par år. Cateringportal ønsker at være førende på markedet og anvende den nyeste teknologi. Vi er et team på 6 mand med store ambitioner. Udvikling og support af løsningen foretages in-house.

Stillingen kræver, at du er dygtig til at kommunikation og digital marketing, herunder at skrive og formulere dig og har et godt kendskab til branding. Du skal formidle nyheder og produkt features med henblik på salg til nuværende og potentielle kunder. Det er en fordel at kende til sociale medier og digitale marketingsværktøjer. Du er vant til at arbejde selvstændigt og struktureret.

 

Primære opgaver:

Du vil bl.a. skulle skrive nyheder om vores løsninger og nye features – via vores hjemmeside (WordPress), nyhedsmail, sociale medier samt udarbejde produktkataloger. Du skal arbejde videre med vores hjemmeside og SEO optimering. Du skal være med til at opbygge vores brand og arbejde med diverse marketingstingsværtøjer bl.a. Mailchimp og Google adwords til at igangsætte automatiserede kampagner. Du vil skulle arbejde tæt sammen med vores kommende sælger og grafiker.

 

Faglige skills:

  • 1-3 års erfaring som kommunikationsmedarbejder.
  • Kendskab til digital marketing via sociale medier.
  • Kendskab til marketingsværktøjer, som Mailchimp / Google adwords og analystics.

Det væsentligste er at du er ambitiøs og at du har lyst til at være med på et eventyr.

 

Din profil kunne fx være :

  • 1-3 års erfaring som kommunikationsmedarbejder med en god uddannelsesmæssig baggrund (gerne Cand.merc.kom.)
  • Erfaring med digital branding på sociale medier
  • Erfaring med WordPress og SEO
  • Google adwords og analytics.
  • Erfaring med Mailchimp kampagner.
  • Noget helt tredje, som gør at du er den helt rigtige.

 

Personlige skills

  • En iværksætter-type der tror på projektet og ønsker at bygge videre på løsningen i en mindre virksomhed i stærk vækst.
  • En medarbejder der ønsker at præge løsningen, tage ejerskab og arbejde selvstændigt.
  • En medarbejder der vil være med til at bygge løsninger fra bunden og være med til at sætte tingene i system.
  • Systematisk og grundig.

.

Du tilbydes:

Muligheden for at arbejde med og præge et unikt produkt. En spændende arbejdsplads med søde glade kolleger, der arbejder tæt sammen. Smukke omgivelser, både inde og ude, hvor der er mulighed for en dukkert i havnebassinet inden dagen påbegyndes, eller som en frisk afslutning på en god arbejdsdag. Positiv holdånd hvor man hjælper hinanden og hvor der er plads til både ambitiøsitet og et godt grin. Gode kantineforhold og løn. Mulighed for at være med på en spændende rejse, da virksomheden vækster og har mange ambitioner.

Læs mere om Cateringportal på www.cateringportal.dk.

 

Arbejdssted:

Stillingen er på kontoret, Sluseholmen 8A, 2450 København SV.

 

Tiltrædelse:

Efter nærmere aftale, men gerne så hurtigt som muligt.

 

Er du interesseret:

Eller har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Cateringportal: Jeppe Fjord på telefon: +45 61 30 50 45 eller mail info@cateringportal.dk.

Samtalerne vil blive afholdt løbende.

Send din ansøgning og dit CV mærket: Dygtig kommunikationsmedarbejder.