Professionel mødeplanlægning

Book lokale, av-udstyr og mødeforplejning i Outlook eller online. Receptionen, kantinen og bogholder modtager automatisk de nødvendige informationer.

BESTILLER

Hurtigt at finde ledigt lokale og av-udstyr – både via Outlook og web.

Enkel mødeplanlægning for brugerne

Med ressource-tidslinjen kan du let finde et ledigt lokale samt se, når kollegaer, som skal deltage på mødet, er ledige.

Mødeplanlægning i Outlook timeline
Features:

“Træk-og-slip” i et ledigt tidsrum
for at reservere

T

Filtrer f.eks. på lokation, bordopstilling og størrelse

}

Se hvornår dine kollegaer er ledige

FacilitNet finder det rigtige lokale ud fra dine søgekriterier

Angiv at du skal bruge et lokale med plads til 10 personer, en bestemt bordopstilling og med en projekter i loftet. FacilityNet viser lokaler, der matcher dine søgekriterier.

Bestil lokale og mødeforplejning i én arbejdsgang

Når du har reserveret et lokale kan du hurtigt bestille mødeforplejning via Outlook. Med et klik kan du vælge varer og kontere din bestilling. Opdateres eller annulleres mødet, så opdateres ressourcer og bestilling af forplejning automatisk.

Synkronisering af Outlook møde og mødeforplejning

Features for bestiller

Book fra Outlook

Installer FacilityNet Outlook add-in, så lokaler, av-udstyr og biler kan reserveres i Outlook. I én og samme arbejdsgang kan der bestilles mødeforplejning. Læs mere.

f

Filter på søgning

Fint et lokale der passer dine kriterier – Søg på lokation, sal, bordopstilling, antal pladser m.m.

Plantegning & 360° billede

Vis plantegning af bygningen, så det er let at se hvor lokalet er placeret. Vis lokalet med et 360 graders billede.

Mødeindkaldelse

Send mødeindkaldelse både fra Outlook og fra FacilityNet webportal, hvis du er på farten.

Bestil mødeforplejning

Bestil mødeforplejning i én og samme arbejdsgang som ved reservation af lokale.

Book på flere lokationer

Resever lokaler på flere lokationer. Ressourcer kan opdeles på lokationer, f.eks. hvis en virksomhed har afdeling i Århus og København.

SERVICECENTER

Mødeplanlægnings-dashboard til at tjekke gæster ind og overblik over alle møder.

Kommer snart

Receptionist dashboard til mødeplanlægning

Med Receptionist Dashboard’et har receptionen et godt overblik og møder og gæster. Med ét klik kan gæster tjekkes ind og ud, der printes gæstekort og vært modtager automatisk en besked, når gæsterne er ankommet.

Tjek gæster ind og ud, så der er styr på antal gæster i huset

Print gæstekort med ét klik

Vært får automatisk notifikation, når gæst er tjekket ind

Aflast receptionen med en selvbetjent gæstestander

Gæsterne kan selv tjekke sig ind og ud. Receptionen sparer tid og værten modtager automatisk notifikation når gæsten er tjekket ind. Løsningen er ideel til kontordomiciler uden en reception. Læs mere

Gæst tjekker sig selv ind

Gæsten tjekker sig selv ind ved at indtaste navn, firma og vælge vært. Herefter sendes automatisk en notifikation (SMS) til værten, at gæst er ankommet.

Gæstekort printes automatisk

Når gæsten er tjekket ind printes et gæstekort, som gæsten kan sætte på tøjet med en seleclips.

Pakkeposten tjekker sig selv ind

Når pakkeposten ankommer tjekker han sig selv ind og angiver hvilket firma eller person der skal modtage pakken. En notifikation sendes automatisk til modtageren.

Tilpas indholdet på gæstestanderen

Gæsten kan f.eks. bestille taxa, se rejseplanen eller læse nyheder om virksomheden via gæstestanderen.

Digitale mødeskærme opdateres automatisk med mødeinformationer

Gør det let for medarbejdere at få overblik over møder og reservere lokaler i hele bygningen. Spar tid i receptionen og lad gæster tjekke sig hurtigt ind. Dette klares med mødevisningsskærme, lokaleskærme og gæstestander. Læs mere

Features for servicecenter

Book lokaler på flere lokationer

Servicecenteret har overblik over reservationer på flere lokationer. Ligeledes er det let at reservere eller administrere alle møder på alle lokationer.

Publicer på infoskærm og lokaleskærm

Servicecenteret kan let vælge hvilke møder der skal publiceres på infoskærme og lokaleslærme. Annulleres et møde er det let at angive at mødet er annulleret.

Z

Modtag bestilllingsnotifikationer

Opsæt regler for hvornår der skal sendes bestilllingsnotifikationer til servicecenter og/eller køkkenpersonalet.

Administrer ressourcer

Servicecenter kan oprette og opdatere ressourcer. Det er muligt at beskrive et lokale med antal pladser, bordopstilling, uploade et billede m.m., så det er let for brugerne at finde det rigtige lokale.

Tjek gæster ind og ud

Receptionen kan med ét klik tjekke gæster ind og ud, så der er styr på hvilke gæster der er i huset.

Rettighedsstyring på ressourcer

Servicecenteret kan bestemme, hvilke afdelinger der har adgang til at reservere bestemte ressourcer.

KONTORHOTEL

Tilbyd lejere et brugervenligt og professionelt setup med ressourcebooking og mødeforplejning.

Tilbyd lejere et brugervenligt mødeplanlægningssystem

Gør mødeplanlægning og bestilling af mødeforplejning let for lejere. Ejendomsadministrator kan administrere lokaler centralt og hente statistik.

Systemet er ideelt til kontorhoteller og koncerner med flere lokationer, hvor ressourcer og kantineordning kan deles, på tværs af virksomheder og lokationer.

Fordele for bestiller
  • Kan reservere ressourcer og bestille forplejning på en hvilken som helst lokation.
Fordele for receptionen
  • Har et web-interface med fuldt overblik over møder og reserverede ressourcer.
  • Receptionen kan administrere ressourcer.
Fordele for virksomhed / lejer
  • Kan både anvende Outlook add-in eller webportalen til at bestille ressourcer.
  • Kan anvende forskellige moduler og formularopsætning, uafhængigt af hinanden.
  • Kan reservere fælles ressourcer og samtidigt kunne reservere virksomhedens private ressourcer.

De største fordele

  • Hurtigt at booke ressourcer med smart søge filtreringsfunktion. Læs mere
  • Kan reserver lokale direkte fra lokaleskærme. Læs mere
  • Kan forlænge eller afslutte møder direkte fra lokaleskærme.
  • Kan reservere direkte i Outlook. Læs mere
  • Bestil mødeforplejning i én og samme arbejdsgang. Læs mere
  • Kan se oversigt over dagens møder, reservationer og gæster.
  • Kan ind- og udtjekke gæster.
  • Printe gæstekort, wifi-koder og P-billet.
  • Kan let reservere og opdatere på vegne af en bruger.
  • Sparer tid når gæster tjekker sig ind på selvbetjent gæstestander. Læs mere
  • Kan administrere lokaler og av-udstyr fra web grænseflade.
  • Kan hente rapport over afholdte møder opdelt på virksomhed / lejer.
  • Kan se statistik over forbrug af lokaler og ressourcer.

Kom hurtigt igang – Kontakt os