Outlook add-in – udvalgte features

Nedenfor ses udvalgte features i Outlook add-in.

Automatisk opdatering af brugerinformationer

Vores Outlook add-in opretter og opdaterer automatisk brugerinformationer. Dette sikrer at I kan nøjes med at vedligeholde brugerinformationer i Outlook / Exchange-serveren.

Single sign on

Brugeren har direkte adgang til FacilityNet fra Outlook uden at skulle logge ind.

FacilityNet synkronisering

Når et møde oprettes, opdateres eller slettes i Outlook, så opdateres informationer automatisk i FacilityNet. Opdateres mødets starttidspunkt, så vil bestilling af mødeforplejning også opdateres.

Mit FacilityNet dashboard

I Outlook vil du kunne se “Mit FacilityNet” dashboard. “Mit FacilityNet” dashboard samler alle dine vigtige informationer, f.eks. viser det bl.a. en oversigt over dine møder, servicecenter nyheder, vigtige notifikationer, antal penge på din FacilitNet-konto, nyheder og menuer fra kantinen m.m.

Automatisk softwareopdatering

Det er muligt at sætte Outlook add-in til automatisk at opdatere alle klienter, når der kommer en ny softwareopdatering.

Genveje til FacilityNet

Fra Outlook har du direkte genveje til FacilityNet, bl.a. til at se dine ordrer, bestille mødeforplejning, tanke penge op dit medarbejderkort m.m.

Kommuniker med kollegaer

Kommuniker direkte med kollegaer fra Outlook.

Nyheder

Få vist nyheder fra servicecenter, kantinen og fra jeres egen virksomhed.

Notifikationer

Modtag notifikationer, f.eks. hvis en kantine-ordre er godkendt eller opdateret af køkkenpersonalet, eller hvis din gæst er ankommet og venter på at blive hentet.