Jeg kunne ikke forstille mig en hverdag uden FacilityNet

 

FacilityNet er nemt at betjene og brugervenligt. Kunderne giver udtryk for at det er super nemt at bruge. Jeg kunne ikke forstille mig en hverdag uden og jeg er meget tilfreds med at kunne betjene det hjemmefra. Især efter jeg fik det på min iPad.

Keld Jørgensen, Køkkenchef

Undervisningsministeriet

5.0
2017-04-19T18:31:57+00:00

Keld Jørgensen, Køkkenchef

Undervisningsministeriet

  FacilityNet er nemt at betjene og brugervenligt. Kunderne giver udtryk for at det er super nemt at bruge. Jeg kunne ikke forstille mig en hverdag uden og jeg er meget tilfreds med at kunne betjene det hjemmefra. Især efter jeg fik det på min iPad.

FacilityNet er en klar gevinst

 

Efter nogle få tilpasninger mener jeg bestillingssystemet FacilityNet er en klar gevinst. Det, at vi har fået mulighed for at udskrive daglige ordrelister, gør det enkelt og overskueligt. Bestillingsdelen, som jeg også bruger, er enkel og brugervenlig.

Lars Riis, Serviceleder

University College Nordjylland

5.0
2017-04-16T18:07:51+00:00

Lars Riis, Serviceleder

University College Nordjylland

  Efter nogle få tilpasninger mener jeg bestillingssystemet FacilityNet er en klar gevinst. Det, at vi har fået mulighed for at udskrive daglige ordrelister, gør det enkelt og overskueligt. Bestillingsdelen, som jeg også bruger, er enkel og brugervenlig.

Større sammenhæng mellem bestilling af lokaler, forplejning, biler

 

Som daglig bruger af FacilityNet oplever jeg en stabil, hurtig og overskuelig bestillingsproces. Systemet er nemt at bruge og man føler næsten, at man er i direkte kontakt med Kantinen ved bestilling af mødeforplejning, der hurtigt giver besked, hvis der er problemer eller ændringer i bestillingen. Det er nemt og enkelt at navigere rundt i systemet og designet er flot så det samtidig er lækkert at benytte :o) Ved indførelse af FacilityNet er der en større sammenhæng mellem bestilling af mødelokaler, forplejning, biler m.v. - det hele er nemlig samlet et sted.

Tine Berendsen Svarrer, Chefsekretær

Styrelsen for Dataforsyning og Effektivisering

5.0
2017-04-16T16:11:23+00:00

Tine Berendsen Svarrer, Chefsekretær

Styrelsen for Dataforsyning og Effektivisering

  Som daglig bruger af FacilityNet oplever jeg en stabil, hurtig og overskuelig bestillingsproces. Systemet er nemt at bruge og man føler næsten, at man er i direkte kontakt med Kantinen ved bestilling af mødeforplejning, der hurtigt giver besked, hvis der er problemer eller ændringer i bestillingen. Det er nemt og enkelt at navigere rundt i systemet og designet er flot så det samtidig er lækkert at benytte :o) Ved indførelse af FacilityNet er der en større sammenhæng mellem bestilling af mødelokaler, forplejning, biler m.v. - det hele er nemlig samlet et sted.

FacilityNet har været en stor lettelse i bogholderiet

 

Som bogholder hos University College Nordjylland (UCN) har det været en stor lettelse, at vores kantiner nu benytter FacilityNet. Brugerne bliver i FacilityNet tvunget til at give de fornødne oplysninger til brug for den efterfølgende behandling i bogholderiet. Fakturaerne dannes elektronisk til vores e-flowsystem umiddelbart efter varen er leveret, hvilket sikrer en hurtig og smidig arbejdsgang for såvel kantinerne, brugerne og bogholderiet.

Anette Klim Hansen, Bogholder

University College Nordjylland

5.0
2017-04-16T16:05:37+00:00

Anette Klim Hansen, Bogholder

University College Nordjylland

  Som bogholder hos University College Nordjylland (UCN) har det været en stor lettelse, at vores kantiner nu benytter FacilityNet. Brugerne bliver i FacilityNet tvunget til at give de fornødne oplysninger til brug for den efterfølgende behandling i bogholderiet. Fakturaerne dannes elektronisk til vores e-flowsystem umiddelbart efter varen er leveret, hvilket sikrer en hurtig og smidig arbejdsgang for såvel kantinerne, brugerne og bogholderiet.

Når vi går hjem er fakturaerne for dagens leveringer afsendt elektronisk

 

Som kantinechef i University College Nordjylland har indførelsen af UCNemDok og FacilityNet lettet mit administrative arbejde. Nu er det således, at alle vore ordrer ligger i FacilityNet. Jeg har således hele tiden et overblik over de kommende dage, og jeg kan udskrive leveringslister i systemet. Inden vi går hjem hver dag, bogfører vi de ordrer, der er leveret i løbet af dagen. Det betyder, at når vi går hjem, er fakturaerne for dagens leveringer allerede sendt af sted elektronisk.

Ellen Margrethe Rye Ovesen, Kantinechef

University College Nordjylland

5.0
2017-04-16T16:00:37+00:00

Ellen Margrethe Rye Ovesen, Kantinechef

University College Nordjylland

  Som kantinechef i University College Nordjylland har indførelsen af UCNemDok og FacilityNet lettet mit administrative arbejde. Nu er det således, at alle vore ordrer ligger i FacilityNet. Jeg har således hele tiden et overblik over de kommende dage, og jeg kan udskrive leveringslister i systemet. Inden vi går hjem hver dag, bogfører vi de ordrer, der er leveret i løbet af dagen. Det betyder, at når vi går hjem, er fakturaerne for dagens leveringer allerede sendt af sted elektronisk.

FacilityNet har lettet mig, når jeg bestiller mødeforplejning

 

Som bestiller i FacilityNet har systemet lettet mig, når jeg skal bestille mødeforplejning. I samme øjeblik, som jeg har aftalt et møde, laver jeg en bestilling af forplejning til mødet. I FacilityNet kan jeg bestille forplejning i alle kantinerne på de forskellige fysiske lokationer.

Kirsten Lystlund, Projektleder

University College Nordjylland

5.0
2017-04-16T14:17:06+00:00

Kirsten Lystlund, Projektleder

University College Nordjylland

  Som bestiller i FacilityNet har systemet lettet mig, når jeg skal bestille mødeforplejning. I samme øjeblik, som jeg har aftalt et møde, laver jeg en bestilling af forplejning til mødet. I FacilityNet kan jeg bestille forplejning i alle kantinerne på de forskellige fysiske lokationer.

FacilityNet har lettet vores hverdag

 

Vi er en organisation med 300 medarbejdere som dagligt holder mange møder, ofte med mødeforplejning, frokost og forskellige opstillinger af møbler samt brug af diverse AV- udstyr. Med FacilityNet har vi fået et nemt og funktionelt system som alle kan håndtere. Systemet har de alle de funktioner som vi har brug for, og både medarbejdere og servicecentret som håndterer de mange bestillinger af enhver art finder det nemt og overskuligt.

Bjarne Bikov, Servicechef

Slots- og Kulturstyrelsen

5.0
2017-04-16T14:16:37+00:00

Bjarne Bikov, Servicechef

Slots- og Kulturstyrelsen

  Vi er en organisation med 300 medarbejdere som dagligt holder mange møder, ofte med mødeforplejning, frokost og forskellige opstillinger af møbler samt brug af diverse AV- udstyr. Med FacilityNet har vi fået et nemt og funktionelt system som alle kan håndtere. Systemet har de alle de funktioner som vi har brug for, og både medarbejdere og servicecentret som håndterer de mange bestillinger af enhver art finder det nemt og overskuligt.
5.0
7

Referencer og målgrupper

Vores løsning kan anvendes af mange målgrupper, nedenfor ses udvalgte grupper:

Ejendoms-
administratorer

Ejendomsadministratorer, som DATEA, DEAS og Regus bruger FacilityNet  i kontordomiciler.

FacilityNet gør det let for flere virksomheder at have fælles kantine, reception og ressourcer. Der er store besparelser ved at håndtere selvbetjent gæste-indtjekning, selvbetjent kantine-betaling, reservation af mødelokaler og bestilling af mødeforplejning.

Kantine-
forpagtere

Alle danmarks største kantine-forpagtere anvender FacilityNet.

Kantine-forpagtere driver ofte mange kantiner og opnår store administrative besparelser med FacilityNet.

Kantine-forpagtere skal sikre at bestilling er let for brugere, at kantinen har det bedste værktøj til at håndtere bestillinger og at fakturering fungerer selv om kunderne har forskellige krav.

Universiteter
og skoler

På universiteter og skoler bestilles der ofte af mange brugertyper, f.eks. foreningerne, eksterne lektorer, institutter, elever. Der skal håndteres mange  regningsmodtagere og EAN-numre og bestillingen skal ofte leveres af forskellige satellitkantiner.

Dette kan FacilityNet håndtere.

Produktions-
køkkener

Produktionskøkkener skal let kunne planlægge produktion, levere og fakturere til mange virksomheder. Virksomhederne skal selv kunne foretage ændringer i bestillinger og tilbydes forskellige priser og kørselstillæg. Det skal være let for produktionen og transporten at få en oversigt over hvad der skal leveres til de forskellige virksomheder.

Dette kan FacilityNet håndtere.

Offentlig myndigheder
og kommuner

Skal faktureres med EAN-numre og planlægge

Virksomheder

Virksomheder

Kunde cases.

FacilityNet hos vores kunder