FacilityNet har lettet vores hverdag

Vi er en organisation med 300 medarbejdere som dagligt holder mange møder, ofte med mødeforplejning, frokost og forskellige opstillinger af møbler samt brug af diverse AV- udstyr.

Med FacilityNet har vi fået et nemt og funktionelt system som alle kan håndtere.

Systemet har de alle de funktioner som vi har brug for, og både medarbejdere og servicecentret som håndterer de mange bestillinger af enhver art finder det nemt og overskueligt.

Bjarne Bikov

Servicechef, Slots- og Kulturstyrelsen

FacilityNet har været en stor lettelse i bogholderiet

Som bogholder hos University College Nordjyllad (UCN) har det været en stor lettelse, at vores kantiner nu benytter FacilityNet. Brugerne bliver i FacilityNet tvunget til at give de fornødne oplysninger til brug for den efterfølgende behandling i bogholderiet.

Fakturaerne dannes elektronisk til vores e-flowsystem umiddelbart efter varen er leveret, hvilket sikrer en hurtig og smidig arbejdsgang for såvel kantinerne, brugerne og bogholderiet.

Anette Klim Hansen

Bogholder, University College Nordjylland

Systemet har lettet mig, når jeg bestiller mødeforplejning

Som bestiller i FacilityNet har systemet lettet mig, når jeg skal bestille mødeforplejning. I samme øjeblik, som jeg har aftalt et møde, laver jeg en bestilling af forplejning til mødet. I FacilityNet kan jeg bestille forplejning i alle kantinerne på de forskellige fysiske lokationer.

Kirsten Lystlund

Projektleder, University College Nordjylland

Når vi går hjem er fakturaerne for dagens leveringer sendt afsted elektronisk

Som kantinechef i University College Nordjylland har indførelsen af UCNemDok og FacilityNet lettet mit administrative arbejde. Nu er det således, at alle vore ordrer ligger i FacilityNet. Jeg har således hele tiden et overblik over de kommende dage, og jeg kan udskrive leveringslister i systemet.

Inden vi går hjem hver dag, bogfører vi de ordrer, der er leveret i løbet af dagen. Det betyder, at når vi går hjem, er fakturaerne for dagens leveringer allerede sendt af sted elektronisk.

Ellen Margrethe Rye Ovesen

Kantinechef, University College Nordjylland

[testimonial_view id=1]

Når vi går hjem er fakturaerne for dagens leveringer afsendt elektronisk

 

Som kantinechef i University College Nordjylland har indførelsen af UCNemDok og FacilityNet lettet mit administrative arbejde. Nu er det således, at alle vore ordrer ligger i FacilityNet. Jeg har således hele tiden et overblik over de kommende dage, og jeg kan udskrive leveringslister i systemet. Inden vi går hjem hver dag, bogfører vi de ordrer, der er leveret i løbet af dagen. Det betyder, at når vi går hjem, er fakturaerne for dagens leveringer allerede sendt af sted elektronisk.

Ellen Margrethe Rye Ovesen, Kantinechef

University College Nordjylland

5.0
2017-04-16T16:00:37+00:00

Ellen Margrethe Rye Ovesen, Kantinechef

University College Nordjylland

  Som kantinechef i University College Nordjylland har indførelsen af UCNemDok og FacilityNet lettet mit administrative arbejde. Nu er det således, at alle vore ordrer ligger i FacilityNet. Jeg har således hele tiden et overblik over de kommende dage, og jeg kan udskrive leveringslister i systemet. Inden vi går hjem hver dag, bogfører vi de ordrer, der er leveret i løbet af dagen. Det betyder, at når vi går hjem, er fakturaerne for dagens leveringer allerede sendt af sted elektronisk.

FacilityNet har lettet mig, når jeg bestiller mødeforplejning

 

Som bestiller i FacilityNet har systemet lettet mig, når jeg skal bestille mødeforplejning. I samme øjeblik, som jeg har aftalt et møde, laver jeg en bestilling af forplejning til mødet. I FacilityNet kan jeg bestille forplejning i alle kantinerne på de forskellige fysiske lokationer.

Kirsten Lystlund, Projektleder

University College Nordjylland

5.0
2017-04-16T14:17:06+00:00

Kirsten Lystlund, Projektleder

University College Nordjylland

  Som bestiller i FacilityNet har systemet lettet mig, når jeg skal bestille mødeforplejning. I samme øjeblik, som jeg har aftalt et møde, laver jeg en bestilling af forplejning til mødet. I FacilityNet kan jeg bestille forplejning i alle kantinerne på de forskellige fysiske lokationer.

FacilityNet er en klar gevinst

 

Efter nogle få tilpasninger mener jeg bestillingssystemet FacilityNet er en klar gevinst. Det, at vi har fået mulighed for at udskrive daglige ordrelister, gør det enkelt og overskueligt. Bestillingsdelen, som jeg også bruger, er enkel og brugervenlig.

Lars Riis, Serviceleder

University College Nordjylland

5.0
2017-04-16T18:07:51+00:00

Lars Riis, Serviceleder

University College Nordjylland

  Efter nogle få tilpasninger mener jeg bestillingssystemet FacilityNet er en klar gevinst. Det, at vi har fået mulighed for at udskrive daglige ordrelister, gør det enkelt og overskueligt. Bestillingsdelen, som jeg også bruger, er enkel og brugervenlig.

FacilityNet har været en stor lettelse i bogholderiet

 

Som bogholder hos University College Nordjylland (UCN) har det været en stor lettelse, at vores kantiner nu benytter FacilityNet. Brugerne bliver i FacilityNet tvunget til at give de fornødne oplysninger til brug for den efterfølgende behandling i bogholderiet. Fakturaerne dannes elektronisk til vores e-flowsystem umiddelbart efter varen er leveret, hvilket sikrer en hurtig og smidig arbejdsgang for såvel kantinerne, brugerne og bogholderiet.

Anette Klim Hansen, Bogholder

University College Nordjylland

5.0
2017-04-16T16:05:37+00:00

Anette Klim Hansen, Bogholder

University College Nordjylland

  Som bogholder hos University College Nordjylland (UCN) har det været en stor lettelse, at vores kantiner nu benytter FacilityNet. Brugerne bliver i FacilityNet tvunget til at give de fornødne oplysninger til brug for den efterfølgende behandling i bogholderiet. Fakturaerne dannes elektronisk til vores e-flowsystem umiddelbart efter varen er leveret, hvilket sikrer en hurtig og smidig arbejdsgang for såvel kantinerne, brugerne og bogholderiet.

Jeg kunne ikke forstille mig en hverdag uden FacilityNet

 

FacilityNet er nemt at betjene og brugervenligt. Kunderne giver udtryk for at det er super nemt at bruge. Jeg kunne ikke forstille mig en hverdag uden og jeg er meget tilfreds med at kunne betjene det hjemmefra. Især efter jeg fik det på min iPad.

Keld Jørgensen, Køkkenchef

Undervisningsministeriet

5.0
2017-04-19T18:31:57+00:00

Keld Jørgensen, Køkkenchef

Undervisningsministeriet

  FacilityNet er nemt at betjene og brugervenligt. Kunderne giver udtryk for at det er super nemt at bruge. Jeg kunne ikke forstille mig en hverdag uden og jeg er meget tilfreds med at kunne betjene det hjemmefra. Især efter jeg fik det på min iPad.

FacilityNet har lettet vores hverdag

 

Vi er en organisation med 300 medarbejdere som dagligt holder mange møder, ofte med mødeforplejning, frokost og forskellige opstillinger af møbler samt brug af diverse AV- udstyr. Med FacilityNet har vi fået et nemt og funktionelt system som alle kan håndtere. Systemet har de alle de funktioner som vi har brug for, og både medarbejdere og servicecentret som håndterer de mange bestillinger af enhver art finder det nemt og overskuligt.

Bjarne Bikov, Servicechef

Slots- og Kulturstyrelsen

5.0
2017-04-16T14:16:37+00:00

Bjarne Bikov, Servicechef

Slots- og Kulturstyrelsen

  Vi er en organisation med 300 medarbejdere som dagligt holder mange møder, ofte med mødeforplejning, frokost og forskellige opstillinger af møbler samt brug af diverse AV- udstyr. Med FacilityNet har vi fået et nemt og funktionelt system som alle kan håndtere. Systemet har de alle de funktioner som vi har brug for, og både medarbejdere og servicecentret som håndterer de mange bestillinger af enhver art finder det nemt og overskuligt.

Større sammenhæng mellem bestilling af lokaler, forplejning, biler

 

Som daglig bruger af FacilityNet oplever jeg en stabil, hurtig og overskuelig bestillingsproces. Systemet er nemt at bruge og man føler næsten, at man er i direkte kontakt med Kantinen ved bestilling af mødeforplejning, der hurtigt giver besked, hvis der er problemer eller ændringer i bestillingen. Det er nemt og enkelt at navigere rundt i systemet og designet er flot så det samtidig er lækkert at benytte :o) Ved indførelse af FacilityNet er der en større sammenhæng mellem bestilling af mødelokaler, forplejning, biler m.v. - det hele er nemlig samlet et sted.

Tine Berendsen Svarrer, Chefsekretær

Styrelsen for Dataforsyning og Effektivisering

5.0
2017-04-16T16:11:23+00:00

Tine Berendsen Svarrer, Chefsekretær

Styrelsen for Dataforsyning og Effektivisering

  Som daglig bruger af FacilityNet oplever jeg en stabil, hurtig og overskuelig bestillingsproces. Systemet er nemt at bruge og man føler næsten, at man er i direkte kontakt med Kantinen ved bestilling af mødeforplejning, der hurtigt giver besked, hvis der er problemer eller ændringer i bestillingen. Det er nemt og enkelt at navigere rundt i systemet og designet er flot så det samtidig er lækkert at benytte :o) Ved indførelse af FacilityNet er der en større sammenhæng mellem bestilling af mødelokaler, forplejning, biler m.v. - det hele er nemlig samlet et sted.
5.0
7