I får professionel support
via flere kanaler

Jeres fordel er, at I kan fokusere 100% på jeres kerneforretning
og skal ikke afsætte interne ressource til drift og support.

!

E-mail-support

!

Telefon-support

!

Live chat-support

!

Hjælpecenter-support

Hvad kan vi hjælpe med?

  • En bedre håndtering af virksomhedens mødebookinger og kantinebestilinger.
  • Højt prioriteret professionel support.
  • Hjælp til at implementere løsningen, vedligeholde data samt til at udskrive specielle rapporter.
  • Sikre at kantinekunder modtager fakturaer i det format de ønsker.

Optimer driften med en
dedikeret medarbejder 

 Tilkøb en dedikeret medarbejder, som vil håndtere
alt fra service, support og administration
af kantine- og mødeservicen.

Læs mere

Optimer driften med en dedikeret medarbejder

Tilkøb en dedikeret medarbejder, som vil håndtere alt fra service, support og administration af kantine- og mødeservicen.

Serviceaftalen inkluderer
drift, service og support…

!

Webhosting

!

Nye features og opdateringer

!

Rådgivning og ideer

!

Værktøjer og rapporter

!

Support

!

Integrationer

Implementering på 1-2 dage