Drift og Support

Mødeplanlægning og kantinebestillinger involverer mange parter og derfor er det en administrativ tung og omkostningsfuld proces at drive. Ofte involverer en mødebestilling mellem 5-9 parter, som er:

 

Bestiller

Reserverer lokale, indkalder til møde og bestiller mødeforplejning

Gæster

Ankommer til mødet og skal tjekke sig ind, modtage gæstekort, p-billet og wifi-kode og finde vej til mødelokalet

Receptionen

Modtager og ind-tjekker gæster, uddeleler gæstekort og informerer værten om gæstens ankomst

Servicecenter

 Sørger for bordopstilling, leverer og administrerer av-udstyr

Kantinepersonalet

Planlægger madproduktion, leverer mødeforplejning og laver regnskab

Kantineforpagters bogholderi

Fakturerer kunderne for mødeforplejning

Kundens bogholderi

Betaler regninger for mødeforplejning. Ønsker fakturaer opdelt efter kontonumre

Vagtselskaber / rengøring

Administrerer alarmer og adgang til bygning samt rengøring efter arrangementer

IT-afdeling

Supporter brugere og vedligeholder software og hardware

Hvad kan vi hjælpe med?

  • En bedre håndtering af virksomhedens mødebookinger og kantinebestilinger.
  • Højt prioriteret professionel support.
  • Hjælp til at implementere løsningen, vedligeholde data samt til at udskrive specielle rapporter.
  • Sikre at kantinekunder modtager fakturaer i det format de ønsker.