Serviceaftale

Serviceaftalen er inkluderet i service-abonnementet som er obligatorisk når man anvender FacilityNet. Serviceaftalen inkluderer drift, service og support af vores platform.

 

Fordelen ved at udlicitere drift, service og support?

Fordelen ved at udlicitere drift, service og support er mange, Vi har mange års erfaring med drift af kantine- og mødebooking løsninger og har opbygget ekspertise indenfor nedenstående områder:

  • Vi har ekspertise i at drifte web-server, database og backup.
  • Vi har ekspertise i at afhjælpe problemer med hardware og software og kan med kort varsel levere nyt hardware og rette eventuelle softwarefejl.
  • Vi har opbygget en support-funktion, hvor vi hurtigt kan identificere problemer og hjælpe brugerne.
  • Vi har udviklet værktøjer til at fejlsøge, hente specielle rapporter og overvåge systemerne.
  • Vi kan rådgive kunden om nye FacilityNet værktøjer / løsninger til at optimere deres hverdag.
  • Vi videreudvikler hver dag på FacilityNet og lancerer løbende nye features der kan optimere kundens hverdag.
  • Vi får løbende input fra mange kunder, hvilket kommer alle kunder til gode.

 

Hvad dækker aftalen?

Aftalen dækker drift, service og support.

  • Drift inkluderer drift, vedligeholdelse og udgifter til web-hosting og backup.
  • Service inkluderer hjælp til implementering, herunder vedligeholdelse af data, tilpasse opsætning samt levere kvikmanualer.
  • Support inkluderer telefonsupport til alle administratorer og e-mail-support til rekvirenter.
  • Vi har et hjælpecenter, hvor brugerne kan søge information i hjælpeartikler og -film.

 

Hvad dækker aftalen ikke?

  • Fysisk opsætning af hardware (vi borer ikke i vægge, trækker ikke ledninger m.m.)
  • Opsætning af internet og routers.
  • Undervisning (kan tilkøbes).
  • Opfølgningsmøder efter systemet er sat i drift (kan tilkøbes).
  • At vi vedligeholder kundens data, f.eks. løbende oprettelse af brugere, betalingskort m.m.

 

Ekstra tilvalg

  • Live support-chat
  • Telefonsupport til andre brugere ud over administratorer
  • En dedikeret servicemedarbejder
  • Undervisning
  • Specielt-tilpasset rapporter
  • Vedligeholdelse af større mængder data