Serviceaftale

Serviceaftalen er inkluderet i service-abonnementet som er obligatorisk når man anvender FacilityNet. Serviceaftalen inkluderer drift, service og support af vores platform.

 

Fordelen ved at udlicitere drift, service og support?

Fordelen ved at udlicitere drift, service og support er mange, Vi har mange års erfaring med drift af kantine- og mødebooking løsninger og har opbygget ekspertise indenfor nedenstående områder:

  • Vi har ekspertise i at drifte web-server, database og backup.
  • Vi har ekspertise i at afhjælpe problemer med hardware og software og kan med kort varsel levere nyt hardware og rette eventuelle softwarefejl.
  • Vi har opbygget en support-funktion, hvor vi hurtigt kan identificere problemer og hjælpe brugerne.
  • Vi har udviklet værktøjer til at fejlsøge, hente specielle rapporter og overvåge systemerne.
  • Vi kan rådgive kunden om nye FacilityNet værktøjer / løsninger til at optimere deres hverdag.
  • Vi videreudvikler hver dag på FacilityNet og lancerer løbende nye features der kan optimere kundens hverdag.
  • Vi får løbende input fra mange kunder, hvilket kommer alle kunder til gode.

 

Hvad dækker aftalen?

Aftalen dækker drift, service og support.

  • Drift inkluderer drift, vedligeholdelse og udgifter til web-hosting og backup.
  • Service inkluderer hjælp til implementering, herunder vedligeholdelse af data, tilpasse opsætning samt levere kvikmanualer.
  • Support inkluderer telefonsupport til alle administratorer og e-mail-support til rekvirenter.
  • Vi har et hjælpecenter, hvor brugerne kan søge information i hjælpeartikler og -film.

 

Hvad dækker aftalen ikke?

  • Fysisk opsætning af hardware (vi borer ikke i vægge, trækker ikke ledninger m.m.)
  • Opsætning af internet og routers.
  • Undervisning (kan tilkøbes).
  • Opfølgningsmøder efter systemet er sat i drift (kan tilkøbes).
  • At vi vedligeholder kundens data, f.eks. løbende oprettelse af brugere, betalingskort m.m.

 

Ekstra tilvalg

  • Live support-chat
  • Telefonsupport til andre brugere ud over administratorer
  • En dedikeret servicemedarbejder
  • Undervisning
  • Specielt-tilpasset rapporter
  • Vedligeholdelse af større mængder data

Drift og Support

Mødeplanlægning og kantinebestillinger involverer mange parter og derfor er det en administrativ tung og omkostningsfuld proces at drive. Ofte involverer en mødebestilling mellem 5-9 parter, som er:

 

Bestiller

Reserverer lokale, indkalder til møde og bestiller mødeforplejning

Gæster

Ankommer til mødet og skal tjekke sig ind, modtage gæstekort, p-billet og wifi-kode og finde vej til mødelokalet

Receptionen

Modtager og ind-tjekker gæster, uddeleler gæstekort og informerer værten om gæstens ankomst

Servicecenter

 Sørger for bordopstilling, leverer og administrerer av-udstyr

Kantinepersonalet

Planlægger madproduktion, leverer mødeforplejning og laver regnskab

Kantineforpagters bogholderi

Fakturerer kunderne for mødeforplejning

Kundens bogholderi

Betaler regninger for mødeforplejning. Ønsker fakturaer opdelt efter kontonumre

Vagtselskaber / rengøring

Administrerer alarmer og adgang til bygning samt rengøring efter arrangementer

IT-afdeling

Supporter brugere og vedligeholder software og hardware