Active Directory

FacilityNet kan tilgå jeres Active Directory (AD) til at vedligeholde brugere og ressourcer.

FacilityNet kan håndtere flere AD’er i bygninger med flere virksomheder.

Kontakt support@cateringportal.dk for at høre om muligheder.

Automatisk fakturering / API integration til ERP

API-integration: FacilityNet har direkte API integration til en række økonomisystemer, bl.a. Navision og E-conomic.

Elektronisk faktura: FacilityNet kan generere og sende OIOUBL eller PDF fakturaer direkte til kunden.

CSV-import: FacilityNet  kan danne og sende en CSV-fil til kunden i det ønsket format.

Fakturatyper: FacilityNet kan sende én-til-én eller samlefakturaer.

Data import

Følgende data kan importeres via en CSV- eller XML-fil:

  • Brugere
  • Afdelinger
  • Kontonumre
  • Regningsmodtagere
  • Varesortiment
  • Adgangskort-numre
  • Ressourcer (lokaler, av-udstyr m.m.)

Kontakt support@cateringportal.dk for at høre om muligheder og dataformat.

Integration til Exchange / Office 365

Via Exchange Web Service kan FacilityNet hente og oprette møder direkte i jeres kalender.

Aktivering kræver blot en email-adresse og adgangskode fra en servicebruger .

Outlook add-in installation

Systemkrav: Windows 7 eller 10, Office 2010, 2013, 2016 og Office 365 samt internetforbindelse.

Installation: Outlook add-in installeres og udrulles af it-administratoren.

Datakommunikation: Kommunikerer via HTTPS.

Specifikationer til lokale- og mødeskærme

Systemkrav: Internetforbindelse og en browser

Datakommunikation: Gæstestander afvikles med en browser via HTTPS.

Opdatering af data: Data (møder) opdateres automatisk via FacilityNet webportal.

Overvågning: FacilityNet har et indbygget overvågningssystem, så support og servicecenter altid får notifikation, hvis gæstestander er offline.

Hardware: FacilityNet kan levere tablets, tabletholder og mødeskærme fra 55″ til 65″.

Specifikationer til gæstestander

Systemkrav: Internetforbindelse og en browser

Datakommunikation: Gæstestander afvikles med en browser via HTTPS.

Opdatering af data: Data (medarbejdere og firmaer) opdateres automatisk via FacilityNet webportal.

Overvågning: FacilityNet har et indbygget overvågningssystem, så support og servicecenter altid får notifikation, hvis gæstestander er offline.

Hardware: FacilityNet kan levere touchskærm / tablet, pedestal, etiketprinter, kortholder og etiketter.

Specifikationer til Kantine-terminal

Systemkrav: Windows, jre8, og Internetforbindelse

Datakommunikation: Kantine-terminal kommunikerer via HTTPS.

Opdatering af data: Data (kortnumre og balance) opdateres automatisk via FacilityNet webportal.

Overvågning: FacilityNet har et indbygget overvågningssystem, så support og servicecenter altid får notifikation, hvis kantine-terminal er offline eller hardware fejler.

Hardware: FacilityNet kan levere touchskærm / tablet, pedestal, bonprinter, MiFare-læser, QR-scanner og bonruller.

Kontordomiciler med flere firmaer

FacilityNet kan håndtere kontordomiciler med flere firmaer. Hvert firma kan have deres egne private ressourcer og kan tilgå ressourcer, som deles med andre firmaer.

Hver firma kan have ligeledes bestille på tværs af lokationer og have deres eget setup (f.eks. rettighedsstyring, prislister, formularopsætning m.m.)

Kom hurtigt igang – Kontakt os